" DoveLine AutoImport "  სრულად ლიცენზირებული კომპანიაა როგორც ქართულ ასევე ამერიკულ ბაზარზე, რაც განაპირობებს მანქანების მოწოდებას პირდაპირ აუქციონებდან ყოველგვარი შუამავალის გარეშე.
კომპანია საკუთარ დილერებსა და საცალო დამკვეთებს უზრუნველყოფს კოდებით ( წვდომით )  ამერიკის ნებისმიერ აუქციონზე და სთავაზობს სხვადასხვა მათზე მორგებულ სერვისსა და პირობებს  - ყველაზე დაბალ ფასებში.ტრანსპორტირებას როგორც საქართველოში ასევე სხვა ნებისმიერ წერტილში.

ჩვენ გთავაზობთ შემდეგ მომსახურეობას:
- სასურველი ავტომობილის/ სპეც ტექნიკისა თუ ნებისმიერი ტრანსპორტის ჩამოყვანას
- მანქანის ნაწილებად ჩამოტანას სრული სერვისის გათვალისწინებით ( შეძენა, გადაყვანა, დაშლა, დაჭრა და ჩამოტანა )
- დაგეხმარებით სასურველი მანქანისთვის საჭირო სერვისის მოძიებაში საქართველოში ჩვენს პარტნიორ სერვისცენტრებთან მისაღები ტარიფითა და მაღალი ხარისხით

 

 

                                                                                           კომპანიის პოლიტიკა

პოლიტიკა და პირობები, რომლითაც რეგულირდება კლიენტსა და კომპანიას შორის წარმოშობილი ურთიერთობა

შპს Dovline-ის (ს/ნ 400267527) მდებარეობს ქ. თბილისი, დემეტრე თავდადებულის ქ. 16ა, საქართველო, შემდგომში „კომპანია“) მომსახურებით, კლიენტი თანახმაა შეასრულოს წინამდებარე პოლიტიკის და მიწოდების პირობები. ამ პირობების ძალაში შესვლისთვის ხელმოწერილი ხელშეკრულება არ არის საჭირო.

ავტომობილის შეძენისა და მიწოდების პირობები

პრეამბულა:

1.კლიენტი აცნობიერებს, რომ შპს Dovline არის კომპანია, რომელიც ეწევა კლიენტების მიერ შერჩეული და შეძენილი მანქანების მიწოდებას სხვადასხვა მომწოდებლებისგან, როგორც საქართველოში, ასევე საერთაშორისო დონეზე. ეს სერვისი შეიძლება მოიცავდეს შესყიდვებს ელექტრონული პლატფორმებიდან, საჯარო და კერძო აუქციონებიდან, ასევე ფიზიკური და იურიდიული პირებისგან. მანქანების მიწოდება ხორციელდება საერთაშორისო კომერციული პირობების "INCOTERMS 2010" CIF დებულებების საფუძველზე წინასწარ შეთანხმებულ ადგილას.

2.კლიენტს ესმის და ეთანხმება, რომ შეძენილი მანქანა შეიძლება იყოს ‘’ახალი’’ ან ‘’მეორადი’’ და ასეთ მანქანებს არ გააჩნიათ ქარხნული ან სხვა სახის გარანტია.

4. ავტომობილის შესახებ ოფიციალურად ხელმისაწვდომი ინფორმაცია შეძენის დროს შეიძლება ზუსტად არ წარმოადგენდეს მის რეალურ მდგომარეობას. მანქანას შეიძლება დასჭირდეს აღდგენა, შეკეთება ან რესტავრაცია, მათ შორის გაუთვალისწინებელი გარემოებების გამო სრულად ან ნაწილობრივ დაზიანებული აღმოჩნდეს, რის გამოც კომპანია არ აგებს პასუხს.

5. პირობების მიღებით, კლიენტი ადასტურებს, რომ ის იღებს ‘’სრულ პასუხისმგებლობას’’ შეძენილი ავტომობილის მდგომარეობაზე, მათ შორის, მაგრამ არ შემოიფარგლება:

- ტექნიკური და/ან მექანიკური მდგომარეობა (ძრავი, გადაცემათა კოლოფი და ა.შ.)

 - მართვის ან გადაადგილების უნარი

 - ელექტრული სისტემის ან სხვა კომპონენტების ფუნქციონირება

6. კლიენტი ასევე აღიარებს, რომ კომპანია არ არის პასუხისმგებელი მანქანის ფაქტობრივ მდგომარეობაზე მიწოდების დროს ან რაიმე შეუსაბამობაზე მანქანის მდგომარეობას შორის შეძენის დროს და მიღებისას. კლიენტი თანახმაა, რომ ის არ წამოაყენებს რაიმე პრეტენზიას, საჩივარს ან სამართლებრივ ქმედებას შპს Dovline-ის წინააღმდეგ ამასთან დაკავშირებით.

პირობების სავალდებულო ბუნება

1. შპს Dovline-ის სერვისების გამოყენებით ავტომობილის შესაძენად და მისაწოდებლად, კლიენტი ადასტურებს, რომ წაიკითხა, გაიგო და მიიღო ეს შესყიდვისა და მიწოდების პირობები. ეს პირობები სავალდებულოა და აღსრულდება ცალკე, ხელმოწერილი ხელშეკრულების საჭიროების გარეშე.

 

კლიენტის ვალდებულებები

პირობების შესრულება:

1. კლიენტი აცნობიერებს, რომ წინამდებარე პირობებით კომპანიამ, კლიენტის მოთხოვნით, ან თავად კლიენტმა, კომპანიის მიერ ავტორიზებული კოდების მიწოდებით შეიძინა კლიენტის მიერ შერჩეული ავტომობილი ან მათი თანამშრომლობით, პირველადი მიმწოდებლისგან წინასწარ გაფორმებული სადეპოზიტო ხელშეკრულების საფუძველზე.

2. კლიენტი იღებს ვალდებულებას უზრუნველყოს წინამდებარე პირობებით გათვალისწინებული ყველა დებულების ურყევი შესრულება.

3. ხარჯების გადახდა:                                                                                                           კლიენტი თანახმაა გადაიხადოს ყველა გარე ხარჯი, რომელიც აუცილებელია ავტომობილის შეთანხმებულ ადგილას მიტანისა და კლიენტისთვის გადაცემისთვის. ეს ხარჯები მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება:

-პორტისა და ტერმინალის საფასურით;

-ჯარიმებით და მასთან დაკავშირებული გადასახადებით (ასეთის არსებობის შემთხვევაში);

- მიერ სხვადასხვა ქვეყნის მარეგულირებელი ორგანოების შემთხვევითი შერჩევის პრინციპით კონტეინერის გახსნის და ხელმეორედ დალუქვის ხარჯები; 

4. იმ შემთხვევაში თუ მხარეებს შორის რაიმე წინასწარი კომუნიკაცია ან შეთანხმება ეწინააღმდეგება წინამდებარე დებულებებს, უპირატესობა ენიჭება წინამდებარე პოლიტიკის პირობებს.                                                                                                                   კლიენტი იღებს ვალდებულებას მიიღოს და ჩაიბარის ავტოსატრანსპორტო საშუალება, სრულად აუნაზღაუროს კომპანიას ავტოსატრანსპორტო საშუალების ტრანსპორტირების ღირებულება ამ პირობებით დადგენილი წესით. ავტო სატრანსპორტო საშუალების ტრანსპორტირების ღირებულებას განსაზღვრავს კომპანია ინვოისის საფუძველზე, რომელიც დგინდება ტვითის საქართველოს ტერიტორიაზე შემოსვლამდე, რაც შეიძლება მოიცავდეს ჯარიმებს და სხვა გადასახდელებსაც.

5. მხარეთა შეთანხმებით, ავტოსატრანსპორტო საშუალების მიწოდების ადგილია: საქართველოს, საბაჟო გამშვები პუნქტი/საბაჟო ტერმინალი, ქალაქი ფოთი/ბათუმი

6. კლიენტი ვალდებულია, წინასწარ, ტვირთის საქართველოში შემოსვლამდე გადაიხადოს ყველა ხარჯი რომელიც მას ეგზავნება კომპანიის მხრიდან ინვოისის საფუძველზე, ინვოისის მიღებიდან 2 სამუშაო დღეში. გადაუხდელობის შემთხვევაში, ყოველ შემდგომ დღეზე კომპანია უფლებამოსილია დაარიცხოს ჯარიმა ინვოისის თანხის 2%-ის ოდენობით, არანაკლებ 20 აშშ დოლარისა, ყოველ ვადაგადაცილებულ დღეზე.

სატრანსპორტო საშუალების შეძენისა და მიწოდების პირობები

სატრანსპორტო საშუალების ღირებულება და მისი მიწოდების და გადახდის პროცედურა

1.სატრანსპორტო საშუალების ღირებულება შეიძლება მოიცავს შესყიდვის ფასს, ტრანსპორტირების ხარჯებს, დოკუმენტაციის (ბრუბეფი, ტაიტლები, რაც საჭიროა სატრანსპორტო საშუალების განსაბაჟებლად) და ტრანსპორტირების რისკების დაზღვევას. 

2. ამ პირობებში მითითებული ყველა გადახდა კლიენტმა უნდა განხორციელდეს ექსკლუზიურად უნაღდო ანგარიშსწორებით კომპანიის მიერ მოწოდებულ საბანკო ანგარიშებზე. ეს დეტალები ასევე გამოჩნდება კომპანიის მიერ გაცემულ ინვოისზე. ნებისმიერი სხვა ფორმით ან საბანკო ანგარიშებზე განხორციელებული ნებისმიერი გადახდები, გარდა კომპანიის მიერ მითითებულისა, არ იქნება აღიარებული მანქანის ღირებულების ან სხვა დაკავშირებული ფინანსური ვალდებულებების მიმართ.

3.კომპანია არ აგებს პასუხს ერთხელ უკვე გაცემული და კლიენტის მიერ დაკარგულ დოკუმენტაციაზე. ხელახალი დოკუმენტაციის მომზადება ხდება მხოლოდ შესაბამისი თანხის გადახდის შემდგომ.

ტრანსპორტირება

3.1. ავტომობილის ტრანსპორტირებას მართავს კომპანიის მიერ შერჩეული გადამზიდავი პროცესისთვის საჭირო გონივრულ ვადაში.

 

 

3.2. კომპანია კლიენტს, მოთხოვნისთანავე და სატრანსპორტო საშუალების კონტეინერში ჩატვირთვის შემდგომ, არაუმეტეს 15 დღის ვადაში მიაწვდის შერჩეული სატრანსპორტო ორგანიზაციის დეტალებს და კონტეინერის საიდენტიფიკაციო ნომერს.

3.3. ტრანსპორტირების პერიოდი დამოკიდებულია გადამზიდავი სატრანსპორტო კომპანიის განრიგსა და პროცესებზე. ნორმალურ პირობებში, მიწოდების საშუალო გონივრული პერიოდი შეფასებულია 90-დან 120 სამუშაო დღეს შორის.

3.4. კლიენტი აცნობიერებს, რომ კომპანია პირდაპირ არ ახორციელებს ტრანსპორტირების პროცესს. ტრანსპორტირებასთან დაკავშირებული სირთულეების გამო, შეიძლება მოხდეს გაუთვალისწინებელი გარემოებები, როგორიცაა პორტის გადატვირთულობა, უბედური შემთხვევები ან შეფერხებები. შესაბამისად, მიწოდების მითითებული ვადა შეიძლება გაგრძელდეს 12 (თორმეტი) კალენდარულ თვემდე კომპანიის კონტროლის მიღმა ფაქტორების გამო. კლიენტი აცნობიერებს ამ პოტენციურ შეფერხებებს და თანხმდება, რომ ასეთი შემთხვევები არ იქნება კომპანიის წინააღმდეგ პრეტენზიების საფუძველი.

 3.5 კლიენტი აცხადებს და ადასტურებს, რომ კონტეინერის დაკომპლექტების წესთან დაკავშირებით რეტენზიები კომპანიის მიმართ არ აქვს და არც მომავალში ექნება.

ტრასპორტირების პროცესი:

3.6 სამოქალაქო კოდექსის 482.1 მუხლის საფუძველზე მხარეები თანხმდებიან, რომ ავტოსატრანსპორტო საშუალების შემთხვევით დაღუპვისა, დაკარგვის ან დაზიანების რისკი კომპანიიდან კლიენტზე გადადის.

3.7 მხარეები თანხმდებიან, რომ კლიენტზე ავტოსატრანსპორტო საშუალების რეგისტრაციას და/ან მფლობელობაში გადაცემას მისთვის ან/და მის მიერ მითითებულ მესამე პირზე (უფლებამონაცვლეზე) კომპანია მოახდენს მხოლოდ მას შემდეგ, რაც სრულად და ჯეროვნად იქნება გადახდილი ავტოსატრანსპორტო საშუალების ღირებულება და სრულად და ჯეროვნად იქნება შესრულებული ყველა ის ვალდებულება (მათ შორის, ფინანსური), რაც გათვალისწინებულია კომპანიის მიერ დაგენერირებული ინვოისებით.

3.8 კლიენტის მიერ ნაკისრი ვალდებულებების სრულად და ჯეროვნად შესრულებამდე კომპანია იტოვებს უფლებას არ გადასცეს ავტოსატრანსპორტო საშუალების რეგისტრაციისთვის აუცილებელი დოკუმენტები კლიენტს ან/და მის უფლებამონაცვლეს.

4. კომპანია იხსნის სრულ პასუხისმგბლობას და აღიარებს მხოლოდ 300$-ის ფარგლებში ანაზღაურების შესაძლებლობას, მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ კლიენტი უზრუნველყოფს მანქანის პორტში დასურათებას და ზიანის გამოვლენას 1 სამუშაო დღეში, პორტში მიღებისთანავე. 

სატრანსპორტო საშუალების შეძენისა და მიწოდების პირობები:

1. კლიენტი აღიარებს, რომ თუ ისინი უარს იტყვიან დაზღვევაზე, ან თუ დაზღვევა შეუძლებელია კომპანიისგან დამოუკიდებელი მიზეზების გამო ან ობიექტური გარემოებების გამო, კლიენტი ეკისრება სრულ პასუხისმგებლობას ავტომობილის ტრანსპორტირებასთან დაკავშირებულ ყველა რისკზე.

სატრანსპორტო საშუალების საკუთრებაში გადაცემის წესები

1. კლიენტის მიერ ნაკისრი ვალდებულებების სრულად და ჯეროვნად შესრულების შემთხვევაში, ავტომობილის საკუთრება გადაეცემა კლიენტს წინამდებარე პირობებში მითითებულ ადგილზე.

2. კლიენტს შეუძლია მიიღოს ავტომობილი პირადად ან უფლებამოსილი წარმომადგენლის მეშვეობით.

3. თუ კლიენტი ვერ შეასრულებს ან არასწორად შეასრულებს წინამდებარე პირობებში ასახულ ვალდებულებებს, ავტომობილის საკუთრება დარჩება კომპანიას. ასეთ შემთხვევებში, გამოიყენება წინამდებარე პირობების შესაბამის თავებში მითითებული დებულებები.

4. კლიენტს უფლება აქვს, წინასწარ 7 დღით ადრე, ვიდრე კონტეინერი შემოვა საქართველოს საზღვაო წყლებში, მოითხოვოს ავტომობილის საკუთრებაში გადაცემა მესამე პირისთვის ან/და მოითხოვოს ავტომობილის რეგისტრაცია მესამე პირის სახელზე კომპანიაში წერილობითი განცხადების წარდგენით.

 

მხარეთა უფლებები და მოვალეობები

კომპანიის ვალდებულებები:

1. კომპანიამ უნდა უზრუნველყოს სატრანსპორტო საშუალების საკუთრებაში გადაცემა და მოაწყოს მისი კლიენტისთვის მიწოდება წინამდებარე პირობებით.

2. კომპანია პასუხისმგებელია ტრანსპორტირების დროს მიყენებულ ზარალზე, თუ ასეთი ზიანი უშუალოდ კომპანიის ბრალია.

3. კომპანია პერიოდულად განაახლებს ინფორმაციას კლიენტის მანქანის ტრანსპორტირებისა და მიწოდების მიმდინარეობის შესახებ.

4. თუ კომპანია ვერ იყიდის მანქანას პირველადი მიმწოდებლისგან შეთანხმებულ ფასში ან წააწყდება მის კონტროლს მიღმა გაუთვალისწინებელ დაბრკოლებებს, კომპანია დაუბრუნებს კლიენტისგან მიღებულ თანხას კლიენტს. კლიენტი აღიარებს და თანხმდება, რომ ასეთ შემთხვევებში არ მოითხოვს დამატებით ზარალს ან კომპენსაციას.

კომპანიის უფლებამოსილებები: 

1. კომპანია იტოვებს უფლებას, კლიენტთან შეთანხმებით და კლიენტის წერილობითი მიმართვის შემთხვევაში, დააზღვიოს ავტომობილის სატრანსპორტო რისკები.

2. კომპანია უფლებამოსილია შეაჩეროს ავტომობილის ან/და მასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის გადაცემა, სანამ კლიენტი სრულად არ შეასრულებს ყველა ვალდებულებას, მათ შორის მანქანის ღირებულების და მასთან დაკავშირებული ყველა ხარჯის გადახდას (მაგ., ტრანსპორტირება, დაზღვევა, პორტი, ტერმინალი, საბაჟო, საგადასახადო მოსაკრებლები, ჯარიმები, რეგისტრაციის ხარჯები და სხვა).

3. სატრანსპორტო საშუალების ტრანსპორტირების ან სხვა ღირებულების გადაუხდელობის ან არასწორად გადახდის შემთხვევაში, კომპანია იტოვებს უფლებას:, საკუთარი დისკრეციის ფარგლებში გამოიყენოს ქვემოთ ჩამოთვლილი უფლებებიდან ერთი ან რამდენიმე პირობა ერთდროულად: 

-შეინახოს სატრანსპორტო საშუალება და დაყოვნებისათვის დააკისროს შესაბამისი თანხები კლიენტს;

- ცალმხრივად შეწყვიტოს ურთიერთობა;

-დაარეგისტრიროს მანქანა კომპანიის სახელზე ან გაასხვისოს იგი მესამე პირზე საბაზრო ფასზე დაბალ ფასში, მოახდინოს მისი დაგირავება და ამონაგები თანხიდან დაფაროს ხარჯები, ხოლო ზედმეტად დარჩენილი თანხა დაუბრუნოს კლიენტს;

-დააყოვნოს კლიენტის მიერ გადახდილი სატრანსპორტო საშუალების მთლიანი ღირებულების 30% ჯარიმის სახით;

4. აღნიშნული ქმედებები ამოქმედდება 3 (სამი) კალენდარული დღის განმავლობაში, მას შემდეგ რაც ავტო სატრანსპორტო საშუალება ჩამოვა შეთანხმებულ ადგილზე, თუ კლიენტი ამ პერიოდში ვერ შეასრულებს ყველა ფინანსურ ვალდებულებას. ეს მოიცავს გადაუხდელ ჯარიმებს, ჯარიმებს ან გადასახადებს, რომლებიც დარიცხულია საბაჟოზე ან პარკირების ობიექტებზე დაგვიანებისთვის.

5. თუ სატრანსპორტო საშუალების გაყიდვიდან მიღებული შემოსავალი (გირავნობის საგანი) არასაკმარისია კომპანიის მოთხოვნებისა და ხარჯების სრულად დასაფარად, ან თუ მოთხოვნა და ხარჯები დაუკმაყოფილებელია ავტომობილის ღირებულებიდან გამომდინარე,  ასეთ შემთხვევებში კომპანია იტოვებს უფლებას აღასრულოს თავისი მოთხოვნა კლიენტის ნებისმიერი სხვა ქონების მიმართ, რათა სრულად დააკმაყოფილოს მისი მოთხოვნა და მასთან დაკავშირებული ხარჯები.

კლიენტის ვალდებულებები

კლიენტი უზრუნველყოფს ავტომობილის ღირებულების, მიწოდების საფასურის და მასთან დაკავშირებული ნებისმიერი ხარჯის სრულ და დროულ გადახდას, მათ შორის, მაგრამ არ შემოიფარგლება ამით, პორტის საფასური, ტერმინალის საფასური, საბაჟო და საგადასახადო მოსაკრებლები, სახელმწიფო რეგისტრაციის ხარჯები და სახელმწიფო სანომრე ნიშნების მოპოვებასთან დაკავშირებული მოსაკრებლები, ასეთის არსებობისას. კლიენტი ასევე ვალდებულია შეასრულოს ყველა სხვა ფინანსური ვალდებულება, რომელიც დაკავშირებულია ავტომობილთან და მის მიწოდებასთან ამ პირობების შესაბამისად.

სატრანსპორტო საშუალების დანიშნულების ადგილზე მისვლისთანავე, კლიენტი მიიღებს ტვირთს დროულად წინამდებარე პირობებით განსაზღვრულ ვადებში ან კომპანიის მოთხოვნისთანავე და მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. ამ ვალდებულების შეუსრულებლობა ან არასათანადო შესრულება კლიენტს აკისრებს სრულ პასუხისმგებლობას ნებისმიერ ხარჯებზე, ჯარიმებზე, მოსაკრებლებზე ან სხვა გადახდებზე.

გაუგებრობების ან გაურკვევლობის თავიდან აცილების მიზნით, მხარეები პირდაპირ თანხმდებიან, რომ კლიენტი პასუხისმგებელია ამ მუხლით წარმოშობილ ნებისმიერ ხარჯზე ან ზარალზე, მიუხედავად იმისა, თუ რომელი მხარეა უშუალოდ დაზარალებული ზარალით ან ხარჯებით.

კლიენტი სრულად იღებს პასუხისმგებლობას ნივთის მიმართ დამდგარ ან  მიყენებულ ნებისმიერ ზიანზე ან მის განადგურებაზე, დაკარგვაზე, ასევე მესამე პირისთვის მიყენებულ ნებისმიერ ზიანზე.

 იმ შემთხვევაში თუ სატრანსპორტო საშუალებას აღენიშნება ისეთი ზიანი, რომელიც კონტეინერში ჩათვირთთვამდე მას არ გააჩნდა, კომპანია იღებს პასუხისმგებლობას აანაზღაუროს ზიანი 400 აშშ დოლარის ფარგლებში საიდანაც 100 აშშ დოლარი არის ფრანშიზა. ასეთ შემთხვევაში, კლიენტი ვალდებულია კონტეინერის გახსნის დღესვე, დააფიქსიროს შეტყობინება მიმღები პორტის ადმინისტრაციაში და ამავდროულად აცნობოს კომპანიას ფოტო სურათების გაგზავნით.

კლიენტმა უნდა მიაწოდოს კომპანიას ზუსტი და აქტიური საკონტაქტო ინფორმაცია. თუ რაიმე ცვლილება მოხდება, კლიენტი ვალდებულია დაუყოვნებლივ აცნობოს კომპანიას ასეთი ცვლილებების შესახებ.

კლიენტის უფლებამოსილებები

კლიენტს უფლება აქვს:

მოითხოვოს, რომ კომპანიამ შეასრულოს ამ პირობებით ნაკისრი ვალდებულებები სათანადოდ და დროულად.

მოითხოვოს ინფორმაცია კომპანიისგან ავტომობილისა და მისი ტრანსპორტირების მიმდინარეობის შესახებ.

მოითხოვოს ავტომობილის გადაცემა კლიენტის მიერ მითითებულ მესამე პირზე.

მოითხოვოს ნებისმიერი დეპოზიტის დაბრუნება, თუ კომპანიას არ შეუძლია შეიძინოს მანქანა პირველადი მიმწოდებლისგან.

წინასწარ უარი თქვას კომპანიის მიერ შემოთავაზებულ სადაზღვევო დაფარვაზე და აიღოს ავტომობილის ყველა სატრანსპორტო რისკი.

აირჩიონ საკუთარი სადაზღვევო კომპანია და დამოუკიდებლად დააზღვიონ მანქანა.

 

კომპანიის პასუხისმგებლობის ფარგლები:

კომპანიის პასუხისმგებლობა შეზღუდულია შესყიდვისა და მიწოდების პროცესში მისი როლის ბუნებიდან გამომდინარე.

კომპანია ან უშუალოდ კლიენტი, კომპანიის მიერ მიწოდებული კოდების საფუძველზე, ყიდულობს სატრანსპორტო საშუალებებს პირველადი მომწოდებლებისგან კლიენტის მიერ შერჩევისა და შეთანხმების საფუძველზე.

კომპანია ვერ იქნება გარანტორი ავტომობილის რეგისტრაციისა და ექსპლუატაციის საქართველოს საკანონმდებლო სტანდარტებთან შესაბამისობის პროცესში და ვერც წინასწარ დაადასტურებს მანქანის ზუსტ სარეგისტრაციო წელს, განბაჟების და რეგისტრაციის საფასურს ან საერთაშორისო იურიდიულ სტატუსს, VIN კოდის ავთენტურობის ჩათვლით.

ამ მოსაზრებებიდან გამომდინარე, კომპანიის პასუხისმგებლობა მკაცრად შემოიფარგლება წინამდებარე პირობებში ასახული ვალდებულებებით. კლიენტი თავიდანვე აცნობიერებს ამ შეზღუდვებს და თანახმაა არ დააყენოს რაიმე პრეტენზია კომპანიის წინააღმდეგ ამ საკითხებთან დაკავშირებით, არც ახლა და არც მომავალში.

კომპანია არ იღებს პასუხისმგებლობას ავტომობილის ტექნიკურ ან მექანიკურ მდგომარეობასა და ექსპლუატაციაზე, მათ შორის, მაგრამ არ შემოიფარგლება მხოლოდ ძრავით, გადაცემათა კოლოფით, გარბენის სიზუსტით, ელექტრული სისტემით და ნებისმიერი კომპონენტისა თუ ელემენტის შესახებ, და კლიენტი თავიდანვე მიიჩნევა ინფორმირებულად.

კომპანია არ არის პასუხისმგებელი ავტომობილის შიგნით ცალკეულ ნივთებსა და სათადარიგო ნაწილებზე, გასაღებების ჩათვლით, ან მანქანიდან ამოღებულ ნაწილებზე (მაგ. დაკარგული ან მოპარული).

მხარეები თანხმდებიან, რომ კლიენტი იღებს სრულ პასუხისმგებლობას ავტომობილის ვარგისიანობაზე, მდგომარეობაზე, ტექნიკურ, მექანიკურ ან ელექტრო მუშაობაზე, ასევე ნებისმიერ გაუთვალისწინებელ მოვლენებზე ან რისკებზე ტრანსპორტირების დროს, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ასეთი რისკები ან ზიანი უშუალოდ კომპანიის ბრალითაა გამოწვეული.

იმ შემთხვევაში, თუ კლიენტი ვერ იცავს ავტომობილის გადახდის შეთანხმებულ პირობებს, ან არ იხდის ან არასწორად იხდის ამ ხელშეკრულებით გათვალისწინებული სხვა თანხებს, კომპანია იტოვებს უფლებას დააწესოს ჯარიმა ვადაგადაცილებული თანხის 0.06%-ის ოდენობით. ყოველ დღე გადახდის დაგვიანებით, იმ პირობით, თუ გადახდა არ განხორციელდება გადახდის თარიღიდან 3 (სამი) კალენდარული დღის განმავლობაში.

მხარეები თანხმდებიან, რომ კლიენტის მიერ წინამდებარე ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულებების დროული და სათანადო შესრულების უზრუნველსაყოფად, არა მხოლოდ ამ ხელშეკრულებაში ასახული მანქანები, არამედ მხარეებს შორის სხვა ხელშეკრულებების ფარგლებში შეძენილი ნებისმიერი სხვა მანქანა შეიძლება გამოყენებულ იქნას როგორც გირაო. რათა უზრუნველყოს კლიენტის მიერ ყველა პირობისა და ვალდებულების შესრულება.

 

ფორსმაჟორი

არც ერთი მხარე არ იქნება პასუხისმგებელი წინამდებარე შეთანხმებით ნაკისრი ვალდებულებების შეუსრულებლობის გამო, თუ მარცხი გამოწვეულია ფორსმაჟორული გარემოებებით, რომლებიც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება ამით: ომი, საომარი მოქმედებები, სამოქალაქო არეულობები, ბუნებრივი კატასტროფები (როგორიცაა წყალდიდობა, მიწისძვრა, მეწყერი. , ქარიშხალი, ქარიშხალი), ხანძარი, გაფიცვები, სამხედრო მოქმედებები, ბლოკადები, სამთავრობო ან მუნიციპალური აქტები, პანდემიები, ეპიდემიები და სხვა მხარეთა კონტროლის მიღმა გაუთვალისწინებელი მოვლენები, რომლებიც პირდაპირ აისახება წინამდებარე შეთანხმებით ნაკისრი ვალდებულებების შესრულების უნარზე.

მხარე, რომელსაც არ შეუძლია შეასრულოს თავისი ვალდებულებები ფორსმაჟორული გარემოებების გამო, დაუყოვნებლივ უნდა აცნობოს მეორე მხარეს ასეთი გარემოებების დადგომის შესახებ.

ფორსმაჟორის შემთხვევაში მხარეთა მიერ წინამდებარე შეთანხმებით გათვალისწინებული ვალდებულებების შესრულება გადაიდება ან შეჩერდება ფორსმაჟორული სიტუაციის ხანგრძლივობით, ვიდრე არ დასრულდება ვალდებულებების შესრულებაზე მოქმედი პირობები.

 

მხარეებს შორის კომუნიკაცია

მხარეებს შორის კომუნიკაცია, მათ შორის დოკუმენტაციის ან ინფორმაციის გაცვლა, განხორციელდება შეტყობინებების გაგზავნით საკონტაქტო დეტალებზე/მონაცემებზე (როგორიცაა ფაქტობრივი/რეგისტრირებული მისამართი, მობილური ტელეფონის ნომერი, ელექტრონული ფოსტის მისამართი).

შეტყობინება, რომელიც გაგზავნილია ელექტრონული ფოსტით ან მობილური კომუნიკაციით, ჩაითვლება მიწოდებულად მისი გაგზავნის დღეს, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მიმღები მხარე არ დაამტკიცებს, რომ მათ არ მიუღიათ შეტყობინება.